Light 4 Nations

Israël reizen

L4N zendt jaarlijks teams uit om bestaande evangelisatieprojecten te ondersteunen; wij investeren met mensen, financiën en goederen.
Wij bouwen aan relaties en vertrouwen met onze broers en zussen in Israël!

Explore Israël

We vinden het echt een groot voorrecht dat u er over nadenkt, om met ons mee te gaan naar Israël en de Palestijnse gebieden met een Explore reis! Tijdens onze ontdekkingsreis gaat u samen met nog 49 mensen het volgende verkennen:

  • De Bijbelse plekken | Dode stenen
  • De Messiaanse Joden en Christen Palestijnen | Levende Stenen
  • De Kamers van uw hart | Stenen opruimen o.l.v. Gods Heilige Geest

 Waarheid maakt vrij

“Toen Hij deze dingen sprak, geloofden velen in Hem. 31 Jezus dan zei tegen de Joden die in Hem geloofden: Als u in Mijn woord blijft, bent u werkelijk Mijn discipelen, en u zult de waarheid kennen, en de waarheid zal u vrijmaken.”

(Johannes 8:30-32)

 

Een van de teksten die mijn leven sterk hebben veranderd is deze uitspraak van Jezus over de waarheid. De waarheid is de sleutel naar een bevrijd leven. De waarheid ontdoet ons van de leugen die ons vastbindt. De leugen maakt ons blind en dus gehandicapt in het leven. We kunnen niet duidelijk zien waardoor we vaak fouten maken, de verkeerde weg in slaan.

Tijdens deze reis gaan we 10 dagen met onze Heer Jezus wandelen in het Heilige land. Wij geloven dat het Gods diepste wens is dat u en ik in Zijn waarheid gaan wandelen en er naar gaan handelen. Het is ons diepste verlangen dat u als reiziger Gods liefde voor u zult gaan ervaren door Zijn Zoon onze Here Jezus. Wij zijn er van overtuigd dat deze reis uw leven gaat verrijken met nieuwe levens inzichten en levens uitdagingen.

LightForce reis

Prachtige outreach mogelijkheden die jou, en de levens van vele anderen, positief kunnen veranderen. Jouw team krijgt door een dienstbare houding ingang tot de harten van mensen en geeft de mogelijkheid om de liefde van Jezus te laten zien.

 

De LightForce teams dienen bij ministry partners van L4N. Deze teams bestaan uit minimaal 2 tot maximaal 9 personen. Overnachtingen zijn (indien mogelijk) bij het locale ‘lichaam van Christus’.

Voorlopig geplande data:

  • 13 april t/m 20 april 2018
    Vrouwenteam van 3 personen
  • 27 april t/m 6 mei 2018
    Mannenteam van 4 personen
  • 12 oktober t/m 21 oktober 2018
    Vrouwenteam van 5 personen

Geïnteresseerd? Wil je meer informatie over deze reizen? Of wil je je opgeven? Stuur ons dan een mailtje via onze contact pagina!